Zdraví začíná ve střevech

Nevěříte? Je to právě střevní mikrobiom, který ovlivňuje nejen naše zažívání, ale také náladu, imunitu, životní vitalitu a celkový zdravotní stav.

A aby dobře fungoval, musíme ho dobře krmit. Fermentovanými potravinami, které mu dodávají důležitá probiotika a pomáhají budovat zdravá střeva, kvalitními dobrotami z poctivých surovin bez barviv a chemie a čistými přírodními doplňky stravy bez aditiv, které by ho mohly poškodit. 

Hýčkejte si svůj mikrobiom s WUGI.

Anna a Jirka

Kefírové kultury do vody nebo rostlinného mléka. Probiotická limča pro zdravý mikrobiom. Skvělá i pro vegany.

Fermentování nikdy nebylo jednodušší. Domácí čerstvý kefír chutná skvěle a obsahuje mnohem více probiotik než jogurt.

Přírodní superpotraviny, jako je Acai, Blue Spirulina, Dračí ovoce nebo Maqui berry obarví vaše kaše, smoothies i dezerty a dodají vám vitamíny.

Tajemství tradiční medicíny potvrzené moderními studiemi. Vitamíny, minerály, betaglukany a bioaktivní látky v dobře využitelné a účinné podobě.

Šufánkovic kluci dělají másla z pečlivě vybraných surovin. Dodávají energii, zahání chuť na sladké a moc se hodí na zdravé mlsání.

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

V tomto článku se dozvíte:

  • Co rozhoduje o funkci naší imunity
  • Jaké živiny a potraviny jsou důležité pro podporu imunity
  • Jaké jsou v naší populaci nejčastější deficity, které způsobují nedostatečnou funkci imunity, jak je zjistit a jak je řešit
  • Blíže o vitaminu D a zvýšeném riziku respiračních onemocnění včetně COVID-19
  • Jaké vitamíny, minerály a látky působí protivirově
  • Jak přistupovat z dlouhodobého hlediska ke stravě a doplňkům stravy
Vitamin C: jak ho doplňovat a co rozhodně neužívat

Vitamin C: jak ho doplňovat a co rozhodně neužívat

Je vitamin C důležitý? Rozhodně ano. A je nutné brát doplňky stravy s vitaminem C? Ne. A rozhodně ne v jejich syntetické nekvalitní formě. Odkud vitamin C čerpat, jaké doplňky stravy jsou vhodné a čeho se vyvarovat.

Pálení žáhy, reflux: příčina, co (ne)jíst a co způsobují léky

Pálení žáhy, reflux: příčina, co (ne)jíst a co způsobují léky

Proč nás pálí žáha, co se děje při refluxu, co jej zhoršuje a jak můžeme skutečnou příčinu problému vyřešit - to vše se dočtete v tomto článku. Vyhněte se slepému užívání léků, které pouze potlačují symptomy, narušují trávení a složení střevního mikrobiomu (vedou k dysbióze) a mají celou řadu dalších nežádoucích účinků - jako je omezení vstřebávání minerálů a vitamínů. Reflux či pálení žáhy lze však efektivně řešit stravou a režimovými opatřeními. V takovém případě je vedlejším účinkem zlepšení trávení, fungování trávicího ústrojí a i dalších tělesných funkcí.