OvernightOats - jablečná s kešu a černou moruší

OvernightOats - jablečná s kešu a černou moruší

Znáte černou moruši? Tak zaprvé chutná i těm, co výsostně nesnáší rozinky. A zadruhé je nutričně skvělá. Obsahuje látku moranolin, který zpomaluje vstřebávání sacharidů (prospěšné u cukrovky), je bohatá na železo, vitamín C a K, hořčík, draslík a další. Vyživuje krev, je vhodná pro všechny bledulky a poskytuje tělu významný antioxidant resveratrol - to je ten, který prý prodlužuje život milovníkům červeného vína. No, my červené ke snídan nepijem, ale moruši si rádi dáme. A ještě radši v téhle probiotické overnight, kde je s konopným semínkem - zdrojem komplexních bílkovin a omega 3 kyselin.

Ingredience

  • cca 150 ml domácí mléčného kefíru WUGI (může být i vegan - kokosový nebo z rostlinného mléka)
  • 3 - 4 lžíce ovesných vloček (kefíru dolijte dle množství vloček, hodně toho vsáknou)
  • 1 lžíce konopných semínek
  • 1 jablko
  • 1 lžíce kešu másla Šufánek
  • větší hrst bio černé moruše
  • 1 lžička skořice
  • kešu na ozdobu

    Jak na to

    Jablko nastrouhejte nebo nakrájejte na malé kousky. Všechny ingredience smíchejte ve skleničce (pokud berete ráno s sebou) nebo v misce a dejte do ledničky. Kefíru dejte více, pokud byste dali vloček víc a konzistence byla příliš hustá, hodně tekutiny vsáknou. Ráno jen čapnete skleničku nebo dozdobíte kaši v misce a podáváte. Je možné také jablko a čokoládu přidávat ke kaši až ráno.

    TIP: Pokud chcete mít kaši teplou, ale snadno stravitelnou (rozložené antiživiny), ráno postavte misku či sklenici do horké vody, příp. přilijte trochu vařící vody ke směsi a promíchejte.