Oslavte s námi nadcházející Světový den mikrobiomu. Ke každé objednávce nad 700,- dostanete dárek vodní nebo mléčné kefírové kultury na zkoušku dle vlastního výběru (zvolíte v košíku). Platí do 26.6.

Domácí kefír - zdroj přirozených probiotik pro zdravá střeva - barva těsnění - červené

WUGI je pytlíček plný živých kultur, ze kterého si můžete doma udělat vlastní probiotický kefír - tradiční mléčný či veganský z vody, rostlinného mléka nebo ovocné šťávy.

Příprava trvá minutku, ale vaše zdraví vás za to bude milovat. Domácí kefír totiž vzniká fermentováním neboli kvašením. Díky tomu je plný přátelských bakterií (probiotik), enzymů, postbiotik, vitamínů a minerálů, které tělu prospívají.

100% organické   bez sóji   bez GMO   bez lepku  vegan  bez laktózy

Pro přípravu kefíru doporučujeme pevnou WUGI sklenici s patentním uzávěrem a ryskami. S lyofilizovaným ovocem si dodáte do kefíru další vitamíny, skvělou chuť a nakopnete živé kultury k dobré práci.

Proč dlouhodobě pít domácí kefír?

  • Podporuje celkové zdraví a střevní mikrobiom
  • Obsahuje živé kultury - prospěšné probiotické bakterie a je lehce stravitelný
  • Obsahuje vitamíny, minerály, postbiotika a organické kyseliny podporující zdravé střevní prostředí
  • Každý den si ho připravíte čerstvý a máte pod kontrolou vstupní suroviny
  • Je vhodný pro celou rodinu, děti, těhotné i kojící
  • Je skvělým základem do různých receptů, smoothie, kaší, pro výrobu sýrů, pomazánek nebo fermentaci těsta. Inspirovat se můžete v našich zdravých receptech

Chcete vědět víc? Mrkněte se na Tipy ke kefíru a nejčastější otázky.

Články

7 výhod kefíru: nakopne imunitu a podpoří zdraví střev

7 výhod kefíru: nakopne imunitu a podpoří zdraví střev

Po staletí byl kefír tradičně užívaný v Evropě i Asii pro své blahodárné působení na zdraví. Tento fermentovaný nápoj je plný živých kultur (prospěšných probiotik), živin a je jedním z klíčů ke zdravému imunitnímu systému a pohodovému zažívání. Probiotika obsažená v kefíru bojují s patogenními (nepřátelskými) bakteriemi a podporují zdravé prostředí v trávicím traktu. Jednotlivé kysané mléčné výrobky se mezi sebou liší na základě použitých mikroorganismů, obsahem tuku, konzistencí a tím jak působí na naše zdraví. 


5 důvodů, proč si vyrábět mléčný kefír doma a návod jak na to

5 důvodů, proč si vyrábět mléčný kefír doma a návod jak na to

Na trhu je nepřeberné množství kysaných mléčných výrobků. Velký rozdíl je ale v jejich kvalitě, obsahu tuku i použitých mikroorganismech a vlivu na naše zdraví. Jaký je rozdíl mezi kefírem, acidofilním mlékem, jogurtem a dalšími kysanými výrobky? My jsme propadli domácí výrobě kefíru, protože je jednoduchá. Přemýšlíte, jaké pozitivní účinky domácí kefír má a jak se vůbec domácí kefír vyrábí? Pojďte se s námi na to podívat.


Kysané mléčné výrobky od A po Z: zázraky pro zdraví střev

Kysané mléčné výrobky od A po Z: zázraky pro zdraví střev

Kysané mléčné výrobky. Podobné a přesto se liší. Spojuje je základ - mléko a fermentace (kvašení, kysání) pomocí různých druhů mikroorganismů, bakterií a kvasinek, tedy živých kultur. Jednotlivé výrobky se pak mezi sebou liší použitými mikroorganismy, konzistencí a tučností a tím třeba i působením na naše zdraví. Pokud ale použijete kvalitní základ, třeba plnotučné mléko od krav pasoucích se na trávě, máte před sebou poklad plný na vitamíny rozpustné v tucích, důležitý vitamín K2 (nezbytný pro zdraví kostí a zubů), minerálů i bílkovin. To je taky důvod, proč jsme propadli domácímu kefíru. A teď už pojďme na to, co je co.


Kefírové kultury – prášek vs. zrna (tibi krystaly, tibetská houba)

Kefírové kultury – prášek vs. zrna (tibi krystaly, tibetská houba)

Domácí kefír je plný prospěšných živých kultur (probiotik), postbiotik, enzymů, vitamínů a minerálů. S kefírovými kulturami si navrátíte sílu fermentovaných (super)potravin do vašich kuchyní a podpoříte vaše zdraví. Nejlepší je jako součást vaší každodenní rutiny. Kefír si můžete připravit tradiční mléčný či veganský vodní a použít k tomu můžete WUGI kefírové kultury (mléčné či vodní) nebo krystalky, tzv. tibetskou houbu či tibi krystaly. Jaký je mezi nimi rozdíl?


Jednoduchá probiotická panna cotta s kefírem

Jednoduchá probiotická panna cotta s kefírem

Panna cotta - nejjednodušší dezert ever nebo noční můra? Patříte k lidem, kteří ji milují nebo k lidem, kteří na ní nevidí nic zvláštního? Nás domácí panna cotta nadchla, a tak ji v následujícím receptu najdete hned ve 2 verzích - s rozpečenými jahodami a se slaným karamelem z datlí. Prozradíme vám také tipy, abyste tento dezert zvládli levou zadní a ještě potěšili svůj mikrobiom.


Čokoládový perník z fermentovaného těsta

Čokoládový perník z fermentovaného těsta

Mám pro vás skvělý tip na vláčný /přes noc fermentovaný/ čokoládový perník. Slibuji, že to není žádná věda. Jeden den stačí smíchat mouky a nechat stát v misce s vodním kefírem (ten udělá svou práci, tedy fermentaci pro lepší stravitelnost pro nás) a druhý den pečete. Nám moc chutnal. Těšíte se?