Stručný návod aneb netřeba se bát...

NÁKUP

Vložíte do košíku zboží, které se vám líbí. K tomu slouží tlačítko u každého zboží:

ikona - do košíku Případně vyberete variantu produktu - například u ovoce může být na výběr různá velikost balení. Náš systém Vás na to upozorní.

V košíku můžete upravit množství produktů, uplatnit slevový kód nebo věrnostní body (o věrnostním programu více níže) a zkontrolovat celkovou cenu za zboží v košíku.

uplatnění slevyuplatnění věrnostních bodů

ikona - pokračovat

Krok "Doprava a platba" zobrazuje možnosti, jak Vám bude zásilka doručena, kolik konkrétní typ dopravy stojí a jak za objednávku zaplatit. U varianty "PPL - doručení na ParcelShop" a "Zásilkovna - výdejní místo" budete systémem vyzváni k zadání města/PSČ, abyste si mohli zvolit konkrétní výdejní místo, kam bude Vaše zásilka doručena a připravena k Vašemu převzetí.

vyhledej pobočku

Bližší informace k dopravě a platbě naleznete zde.

ikona - pokračovat

V posledním kroku vyplníte dodací údaje. Pokud se fakturační adresa liší od adresy, kam chcete zásilku doručit (neplatí u zvolených výdejních míst PPL či Zásilkovny - viz výše), zaškernete: dodací adresaa vyplníte příslušná pole dle potřeby. Některá pole jsou povinná a tak náš systém bude vyžadovat, abyste je důsledně vyplnili.

Dále si můžete nechat zasílat novinky na Váš e-mail. Co zasíláme? Příležitostně:

  • nové recepty a tipy, jak obohatit své chuťové buňky,
  • upozornění na nové články, které najdete v našem blogu, a
  • probíhající akce - slevy a výprodeje našeho zboží.

Svůj souhlas můžete libovolně odvolat. Kompletní popis ochrany osobních údajů zde. newsletter

Pokud jste tak neučinili dříve, můžete se u nás jako zákazník registrovat. Získáte tím přístup ke svým objednávkám a zapojíme Vás do našeho věrnostního programu.
O něm více níže.
registrace

Zadejte nám poznámku k Vaší objednávce - např. přání, které jste nemohli vyjádřit v jiných fázích objednání našeho zboží.

A konečně potřebujeme Váš souhlas s obchodními podmínkami. Ty naleznete zde. Žádné záludnosti v nich hledat nemusíte. Cílíme na spokojené, nikoli podvedené a oškubané, zákazníky. Jen splňujeme zákonné požadavky na nás kladené, kdy jsme povinni Vás informovat, kdo jsme, co účtujeme, jak můžete zboží vrátit, reklamovat, atd. Dáváme přednost neformálnějšímu vyřizování jakýchkoli nedopatření, které se v běžném život zkrátka stávají. Pokud se stalo, vždy nám stačí napsat a vše napravíme. Přehlednější návod pro nepříznivé situace také nabízíme zde. souhlas s obchodními podmínkami

Fakturu zasíláme v elektronické podobě na e-mail po uhrazení zboží. Pokud nutně potřebujete fakturu v listinné podobě, napište nám to, prosíme, do poznámky k objednávce. Kvůli nám ji nepotřebujete, pokud budete s námi cokoli řešit, stačit nám pravděpodobně bude i jméno a přibližný termín objednání - my si vás v systému dohledáme (nadto máte vše - od objednávky po fakturu - průběžně na svém mailu).

 

Co po objednání zboží?

Jakmile je zboží objednáno, záleží na zvolené variantě platby. Tak či onak Vám automaticky zasíláme e-mail o přijetí objednávky. Pokud Vám žádný mail nepřišel, zkuste zkontrolovat složku Spamu, zda jsme tam náhodou "nespadli".

Pokud jste zvolili platbu převodem na účet, najdete v e-mailu o přijetí objednávky informace k provedení platby. Jakmile vidíme na našem účtu připsanou cenu objednávky, chystáme balíček a odesíláme jej k Vám. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, budeme Vás během následujících pracovních dnů rovnou informovat o předání Vaší zásilky dopravci.

Sám dopravce by Vás poté měl informovat - emailem či na zadané tel. číslo - o termínu doručování či připravenosti Vaší zásilky na zvoleném výdejním místě.

Zboží se snažíme pro Vás držet skladem a odesílat jej nejpozději následující pracovní den. Pokud najdete nějakou nesrovnalost v e-mailu o přijetí objednávky, dejte nám vědět co nedjříve, abychom mohli chybu napravit před odesláním zásilky.

 

ZÁKAZNICKÝ ÚČET

Registrace

Na našem e-shopu máte možnost se registrovat - založit si vlastní zákaznický účet. Samozřejmě to není jen o tom, že někde vyplníte své údaje, ale zejména tím získáte možnost spravovat své objednávky a zejména čerpat výhody našeho věrnostního programu. O něm více níže.

Jak se registrovat? Vpravo nahoře pod ikonou "Váš účet" najdete možnost "Vytvořit účet". vytvořit účet

Zde vyplňte formulář, dle potřeby zaškrtněte možnosti vložení firemních údajů či jiné adresy doručení. Také se můžete přihlásit k našim novinkám zasílaným na váš e-mail - tento souhlas můžete kdykoli odvolat, mj. právě ve svém zákaznickém účtu.

Co zasíláme? Příležitostně:

  • nové recepty a tipy, jak obohatit své chuťové buňky,
  • upozornění na nové články, které najdete v našem blogu, a
  • probíhající akce - slevy a výprodeje našeho zboží.

Náš systém nás také chrání proti nechtěnému spamu - např. zlomyslným robotickým vytvářením jednoto zákaznického účtu za druhým. Proto se omlouváme za to, že vás náš systém přezkouší otázkou kupříkladu "Jaký je aktuální rok?". Nejste-li zlomyslný robot, registrace proběhne v pořádku a vám je automaticky odeslán e-mail s potvrzením registrace a aktivačním odkazem.

Skrze zaslaný e-mail aktivujete provedenou registraci (aby se nám nestávalo, že někdo registruje cizí e-mail).

Poté již máte kompletní přístup ke svým objednávkám - vidíte jejich seznam, jejich aktuální stav, najdete zde číslo pro sledování odeslané zásilky nebo si můžete opětovně stáhnout rekapitalaci své objednávky nebo fakturu. Dále můžete hodnotit zakoupené produkty, označovat si své oblíbené produkty a můžete sledovat, jak se vám přičítají věrnostní body, které proměníte ve slevu při svém nákupu.

Zapomenuté heslo

Když zapomenete své heslo, nic se neděje. Pod stejnou ikonou "Váš účet" je záložka "Zapomenuté heslo". Stačí zadat váš e-mail, který jste si registrovali a zašleme vám nové heslo, které si změníte dle libosti.

Věrnostní program

Připravili jsme si pro vás věrnostní program, kterého se můžete účastnit samotnou registrací. Věrnostní program funguje asi tak:

  • Registrovaný zákazník nakoupí alespoň za 1.000,- Kč (vč. DPH).
  • Dosáhne-li této hranice, automaticky se mu začnou přičítat věrnostní body, a to za každých 50,- Kč = 1 bod.
  • Počet věrnostních bodů, které za objednávku obdžíte, vidíte hned v košíku vedle textu: "Do věrnostního systému ...".
  • Věrnostní body získáte také hodnocením zakoupených produktů! (načtení bodů za recenzi trvá několik hodin)
  • Věrnostní body Vám budou přičteny po uhrazení objednávky.
  • U další objednávky stačí v košíku zaškrtnout pole "Využít věrnostní body" a vyplnit, kolik bodů si přejete uplatnit.
  • 1 bod = 1 Kč
  • Na 1 nákup lze uplatnit maximálně 20% jeho celkové hodnoty.
  • Každý bod má platnost rovných 200 dnů od jeho přičtení, tedy více než půl roku!
To znamená, že při objednávce (například) o hodnotě 1500,- Kč obdržíte 30 bodů = 30 Kč (tj. 2% z nákupu), které můžete uplatnit při další objednávce.