Zaměřeno na nejčastější nedostatky v populaci

Máte dostatek omega 3 EPA a DHA, vitaminu D (s K2), hořčíku, zinku či jódu? O tom, zda onemocníme, nerozhoduje to, zda na nás někdo prskne nebo jsme na chvíli vystaveni chladu, ale jak na to prsknutí a změny teplot zareaguje náš imunitní systém. A imunita pro své fungování potřebuje dostatek klíčových živin, kterých ani při pestrém jídelníčku nemusíme mít dost. Zjistěte si své nedostatky a doplňte je efektivně s čistými doplňky stravy. 

Dle státního zdravotního ústavu nemá více než 99 % naší populace dostatek vitaminu D, přitom jeho role pro zdraví je zásadní, a proto je doplňování na místě. Ideální je pak doplňovat jej společně s vitaminem K2. Jak jste na tom, zjistíte pomocí krevních testů. Při doplňování vitaminu D3+K2 je důležité navýšit příjem hořčíku a přirozeně se vyskytujícího vitaminu A.

Pro dostatek protizánětlivých omega 3 EPA a DHA bychom měli jíst min. 3x týdně 200 g kvalitní ryby a současně omezovat příjem omega 6. V jiném případě je na místě kvalitní doplněk omega 3

Nedostatek hořčíku je v populaci častý. Hořčík přispívá ke snížení míry únavy a vyčerpání, normální činnosti nervové soustavy, normální činnosti svalů nebo normální psychické činnosti.

Pokud se vyhýbáte konvenční jodizované soli (používáte např. himalájskou, keltskou či mořskou) a nejíte denně řasy nebo nepijete vincentku, hrozí vám také nedostatek jódu, který je nezbytný pro štítnou žlázu, hormonální systém, energii a zdravý metabolismus.

Dbejte na dostatečný příjem B vitamínů.

Preferujete jeden komplexní doplněk?

Základní nedostatky v naší populaci pokrývá Multivitamin Daily F20.

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

V tomto článku se dozvíte:

  • Co rozhoduje o funkci naší imunity
  • Jaké živiny a potraviny jsou důležité pro podporu imunity
  • Jaké jsou v naší populaci nejčastější deficity, které způsobují nedostatečnou funkci imunity, jak je zjistit a jak je řešit
  • Blíže o vitaminu D a zvýšeném riziku respiračních onemocnění 
  • Jaké vitamíny, minerály a látky působí protivirově
  • Jak přistupovat z dlouhodobého hlediska ke stravě a doplňkům stravy

Vitamin D a K2 - pro správnou funkci imunity a prevenci onemocnění

Vitamin D a K2 - pro správnou funkci imunity a prevenci onemocnění

K čemu vitamin D a K2 potřebujeme, kdy jej doplňovat, jak a v jakých dávkách? To vše se dočtete v tomto článku. Vitamin D je nezbytně důležitý pro správnou funkci naší imunity a prevenci respiračních a virových infekcí, snižuje infekčnost a komplikace při onemocněních. Vyšší hladiny vitaminu D v krvi jsou nyní spojeny s nižší mírou infekce virem C*vid. Vyšší hladiny vitaminu D jsou spojeny s nižším rizikem komplikací a závažného průběhu onemocnění (intenzivní péče či úmrtí) a další studie naznačují, že vitamin D může představovat velmi účinnou léčbu tohoto onemocnění. Vitamin D reguluje autoimunitní onemocnění a zánět v těle. Je potřebný pro zdraví kostí a zubů - vstřebávání vápníku, funkci svalů i psychické funkce. Nedostatek vitaminu D je spojen se zánětem a oslabením střevního mikrobiomu.


Rybí tuk pro děti: lepší paměť i soustředění

Rybí tuk pro děti: lepší paměť i soustředění

Chcete, aby vaše děti měly lepší paměť? V nedávné studii se ukázalo, že děti, jejichž matky užívaly omega 3 mastné kyseliny během těhotenství se v deseti letech lépe soustředí a rychleji řeší problémy. Pojďte se s námi podívat jaké další benefity může mít suplementace rybího tuku (omega 3 EPA a DHA) u vašich dětí.


Proč všichni potřebujeme omega 3 EPA a DHA

Proč všichni potřebujeme omega 3 EPA a DHA

Omega 3 EPA a DHA potřebujeme pro naše zdraví všichni bez výjimky. Ale točí se kolem toho spousta informací. V tomto článku vám zkusíme přiblížit, k čemu jsou důležité, zda jich jíme dostatek, zda máme užívat doplňky a v čem může být ještě zakopaný pes.