Kvalitní protein je dobře vstřebatelný, skvěle chutná a hlavně neobsahuje žádná umělá sladidla či aditiva, která by poškozovala mikrobiom. Tady najdete pouze proteiny, které jsou pro mikrobiom přátelské.

Protein Performance je z nativní syrovátky, kolagenu a kolostra pro synergickou podporu tvorby svalové hmoty, energie, podpory kvality pojivových tkání i imunity. Zasytí, pomáhá udržovat zdravou hmotnost a podporuje regeneraci.

Pokud si nejste s výběrem či dávkováním jisti, napište nám do poradny.

Nejlepší zdroje bílkovin ve snídaňových kaších

Nejlepší zdroje bílkovin ve snídaňových kaších

Často se stává, že především ve snídaních je opomíjeno dostatečné množství bílkovin. Snídaně je první jídlo dne a měla by vás zasytit na celé dopoledne. Pokud máte po snídani hlad už za 2 hodiny, cítíte propad energie nebo nálady, potřebujete přes den častěji jíst či vás trápí chutě, odpoledne zažíváte propad ve fyzické či psychické výkonnosti nebo se večer potřebujete "dojíst", může to značit nedostatek bílkovin v prvním jídle dne. Vejce, kvalitní pečivo se šunkou, sýrem, paštikou či luštěninovou pomazánkou jsou většinou bohaté na bílkoviny (ačkoli to není záruka!), ale jak je to se snídaňovou kaší? 


Jak zdravě zhubnout aneb optimalizace váhy

Jak zdravě zhubnout aneb optimalizace váhy

76 % žen a 40 % českých mužů někdy drželo dietu. Zároveň většina z nich nerada sportuje a chce se vyhnout hladovění. Správná hmotnost ale nemusí znamenat diety, jojo efekt, hlad, počítání kalorií, život bez sacharidů či tuků, 10 km denně v běžeckých botách nebo hodiny v posilovně. Pojďme na to chytře.