Odstoupení od smlouvy a reklamace.

Vážení zákazníci,

potíže k životu bohužel patří, ač se je snažíme minimalizovat. A když už se stane, řešíme to lidsky, rychle a pokud možno bez stresu...

Odstoupení od smlouvy včetně uplatnění práv z vadného plnění je popsáno v našich obchodních podmínkách. Na této stránce však poskytujeme přehlednější a srozumitelnější návod - popis postupu vrácení nebo reklamace zboží - a to prostý právní hatmatilky, která k radostem života nepatří.

1. odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě

Jste-li spotřebitelem (nenakupujete na IČ / v rámci vaší obchodní činnosti), máte ze zákona možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Tato lhůta běží ode dne převzetí zboží.

Pokud po rozbalení krabice zjistíte, že jste naše zboží vlastně nechtěli / neodpovídá vašim představám, není nic jednoduššího:

  • Můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy - ke stažení zde. Vyplněný formulář nám zašlete některým z níže uvedených způsobů.
  • Nebo nám pošlete e-mail / využijte náš kontaktní formulář, popř. nám pošlete i dopis písemně poštou na adresu níže uvedenou. Napište nám klidně vlastními slovy, že odstupujete od smlouvy, nejlépe i číslo faktury nebo objednávky, abychom vás v systému snázeji dohledali.
  • A zašlete nám zboží zpět na adresu:

UNIBIOM s.r.o., Smetanovo nábřeží 956/6, 690 02 Břeclav

  • Pokud jsme vám k objednávce přidali dárek (zdarma či 1,- Kč), vraťte nám jej také.
  • Budeme vás kontaktovat ohledně zpracovávání vašeho požadavku a je-li odstoupení v pořádku (ve lhůtě), po obdržení zboží (nepoškozeného) obratem vracíme uhrazenou kupní cenu (nevyužíváme případné možnosti ponechávat si rozdíl mezi nejlevnějším způsobem dopravy a vámi zvoleným způsobem dopravy - vracíme celou zaplacenou částku).

Pokud jste zboží nejen vybalili z krabice, ale také z jeho vlastního obalu - tedy je poškozený obal u konrétního zboží - pak jej z hygienických důvodů zpravidla není možné vrátit.
Rovněž není možné vrátit zboží, jež je nutné skladovat v chladu (do 20°C), neboť takové podléhá zkáze a při opakované přepravě a zejména nejistotě, jak je zboží skladováno, jej nelze opětovně zařadit do nabídky. 

V případě, že jste objednali více druhů zboží a jen některé nelze vrátit, stále máte možnost odstoupit od smlouvy částečně - jen u určitého zboží.

  • V takovém případě vracíme kupní cenu konkrétního zboží zasílaného zpět k nám bez ceny dopravy.
  • Spolu s textem o odstoupení od smlouvy (viz výše) nám, prosím, napiště, že odstupujete od smlouvy jen u konkrétního zboží.

Vždy platí, že náklady na dopravu zboží zpět k nám nese zákazník.

Peníze vracíme zpravidla stejným způsobem, jakým jsme je od vás obdrželi (samozřjemě vyjma dobírky). U využití služby "odložené platby" některých společností vracíme peníze prostřednictvím platební brány, tj. na účet, ze kterého bylo hrazeno.

2. cokoli jiného - vada / záměna zboží / neúplná objednávka ...

Pokud by se stalo, že doručené zboží má nějakou vadu, že jsme vám doručili jiné zboží, než jste si objednali, nebo že jsme vám naopak do vaší zásilky zapomněli něco vložit, napište nám!

  • Pošlete nám e-mail, využijte náš kontaktní formulář nebo nám pošlete i dopis písemně poštou na adresu:

UNIBIOM s.r.o., Smetanovo nábřeží 956/6, 690 02 Břeclav

  • Napište nám, co se stalo, nejlépe i číslo faktury nebo objednávky, abychom vás v systému snázeji dohledali. Případně máte-li fotografii vadného / zaměněného zboží, může to urychlit řešení situace.
  • Jde-li o vadné zboží, napište nám svou představu o řešení situace - vyberte si z možností:
    • odstranění vady,
    • přiměřená sleva,
    • dodání nového zboží (či vadné součásti zboží) nebo
    • odstoupit od kupní smlouvy v případech, jedná-li se o vadu podstatnou nebo není možná jiná forma nápravy uvedená výše.
  • Svou volbu dle předchozího bodu neměňte, pokud se na tom spolu nedohodneme.
  • Vždy platí, že se vám ozveme a věc spolu vyřešíme :-)
 

Váš WUGI tým!