Zdraví začíná ve střevech

Nevěříte? Je to právě střevní mikrobiom, který ovlivňuje nejen naše zažívání, ale také náladu, imunitu, životní vitalitu a celkový zdravotní stav.

A aby dobře fungoval, musíme ho dobře krmit. Fermentovanými potravinami, které mu dodávají důležitá probiotika a pomáhají budovat zdravá střeva, kvalitními dobrotami z poctivých surovin bez barviv a chemie a čistými přírodními doplňky stravy bez aditiv, které by ho mohly poškodit. 

Hýčkejte si svůj mikrobiom s WUGI.

Anna a Jirka

Kefírové kultury do vody nebo rostlinného mléka. Probiotická limča pro zdravý mikrobiom. Skvělá i pro vegany.

Fermentování nikdy nebylo jednodušší. Domácí čerstvý kefír chutná skvěle a obsahuje mnohem více probiotik než jogurt.

Přírodní superpotraviny, jako je acerola, dračí ovoce nebo zelený ječmen vám dodají spoustu živin a posílí vaše zdraví s každou lžičkou.

Vitální houby, vitamíny a minerály na posílení naší imunity a dlouhodobého zdraví. Studiemi i časem potvrzené účinky. Pouze 100 % čisté doplňky stravy bez aditiv, které poškozují náš střevní mikrobiom.

Od Šufánků z Moravy a taky v BIO kvalitě. Másla vyrábí z pečlivě vybraných surovin, jemně je mixují a díky tomu mají dokonalou chuť. Dodávají bílkoviny, zdravé tuky, vlákninu, zahání chuť na sladké a moc se hodí na zdravé mlsání.

Alergie - jak se jich konečně zbavit?

Alergie - jak se jich konečně zbavit?

Jaro a ALERGIE. Jak jste na tom? Patří u vás jaro na černou listinu?  A dá se s alergiemi něco dělat?

My měli jaro dlouho za nejméně oblíbené období. Těžké (nejen) pylové alergie jsou nejen nepříjemné, ale pro tělo také dost vyčerpávající. Alergie vznikají, když váš (popletený) imunitní systém přehnaně reaguje na běžné věci, jako například pyl, prach nebo jahodu. Dobrou zprávou je, že s tím jde něco dělat.

Vitamin D a K2 - pro správnou funkci imunity a prevenci onemocnění

Vitamin D a K2 - pro správnou funkci imunity a prevenci onemocnění

K čemu vitamin D a K2 potřebujeme, kdy jej doplňovat, jak a v jakých dávkách? To vše se dočtete v tomto článku. Vitamin D je nezbytně důležitý pro správnou funkci naší imunity a prevenci respiračních a virových infekcí, snižuje infekčnost a komplikace při onemocněních. Vyšší hladiny vitaminu D v krvi jsou nyní spojeny s nižší mírou infekce virem SARS-CoV-2. Vyšší hladiny vitaminu D jsou spojeny s nižším rizikem komplikací a závažného průběhu onemocnění (intenzivní péče či úmrtí) a další studie naznačují, že vitamin D může představovat velmi účinnou léčbu tohoto onemocnění. Vitamin D reguluje autoimunitní onemocnění a zánět v těle. Je potřebný pro zdraví kostí a zubů - vstřebávání vápníku, funkci svalů i psychické funkce. Nedostatek vitaminu D je spojen se zánětem a oslabením střevního mikrobiomu.

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

Imunita: co potřebuje, aby fungovala správně

V tomto článku se dozvíte:

  • Co rozhoduje o funkci naší imunity
  • Jaké živiny a potraviny jsou důležité pro podporu imunity
  • Jaké jsou v naší populaci nejčastější deficity, které způsobují nedostatečnou funkci imunity, jak je zjistit a jak je řešit
  • Blíže o vitaminu D a zvýšeném riziku respiračních onemocnění včetně COVID-19
  • Jaké vitamíny, minerály a látky působí protivirově
  • Jak přistupovat z dlouhodobého hlediska ke stravě a doplňkům stravy
Vitamin C: jak ho doplňovat a co rozhodně neužívat

Vitamin C: jak ho doplňovat a co rozhodně neužívat

Je vitamin C důležitý? Rozhodně ano. A je nutné brát doplňky stravy s vitaminem C? Ne. A rozhodně ne v jejich syntetické nekvalitní formě. Odkud vitamin C čerpat, jaké doplňky stravy jsou vhodné a čeho se vyvarovat.

Pálení žáhy, reflux: příčina, co (ne)jíst a co způsobují léky

Pálení žáhy, reflux: příčina, co (ne)jíst a co způsobují léky

Proč nás pálí žáha, co se děje při refluxu, co jej zhoršuje a jak můžeme skutečnou příčinu problému vyřešit - to vše se dočtete v tomto článku. Vyhněte se slepému užívání léků, které pouze potlačují symptomy, narušují trávení a složení střevního mikrobiomu (vedou k dysbióze) a mají celou řadu dalších nežádoucích účinků - jako je omezení vstřebávání minerálů a vitamínů. Reflux či pálení žáhy lze však efektivně řešit stravou a režimovými opatřeními. V takovém případě je vedlejším účinkem zlepšení trávení, fungování trávicího ústrojí a i dalších tělesných funkcí.