Oslavte s námi nadcházející Světový den mikrobiomu. Ke každé objednávce nad 700,- dostanete dárek vodní nebo mléčné kefírové kultury na zkoušku dle vlastního výběru (zvolíte v košíku). Platí do 26.6.

Opravdové potraviny pro zdravý mikrobiom - Hodnota - 500,- Kč

Kvalitní potraviny a správně zvolené mlsání potěší vaše chuťové pohárky, mikrobiom i imunitu. Víme, že potraviny, jejich kvalita a způsob zpracování, má zásadní vliv na to, jak se cítíme, jak funguje naše zdraví, jak jsme odolní nebo jak rychle se zotavujeme. Potraviny se v dnešní době často jen zdravě tváří. Nejlepší je proto kupovat základní potraviny, jako je ovoce, zelenina, luštěniny, maso a jiné. U balených potravin je potřeba znát jejich složení a pečlivě vybírat.

Ve WUGI vybíráme pečlivě. Najdete tady jen takové potraviny, které jsou bez chemie, konzervantů, emulgátorů, umělých sladidel a jiných strašáků našeho zdraví.

Mezi potraviny přátelské pro náš mikrobiom patří šetrně zpracované ovoce, výběrová brněnská (a přitom světově dobrá) čokoláda Ajala, která je fér k vám, farmářům i planetě. Přírodní oleje z kokosu podporují zdravý metabolismus a energii a působí proti kvasinkám ve střevě. Superpotraviny jsou koncentrovaným zdrojem řady prospěšných látek, vitamínů a minerálů. Ořechová másla jsou skvělým zpestřením jídelníčku, zdrojem prebiotické vlákniny, bílkovin, mikroživin a zdravých tuků.

I na výletech se s dětmi stravujeme kvalitně. Mějte po ruce kvalitsušené (bio) maso, raw datlové tyčinky nebo bio bezlepkové krekry s protizánětlivými bylinkami, které jsou alternativou k pečivu i slanému mlsání.

Články

Jak poznat opravdové jídlo? ...a která dieta je ta nejlepší

Jak poznat opravdové jídlo? ...a která dieta je ta nejlepší

Jak se dnes vyznat ve složení potravin a rozluštit nebezpečnost éček? Nejlépe nijak. Spoustu starostí i času nám totiž ušetří návrat k nákupu základních potravin obsahující jen 1 surovinu (100 % mrkev, 100 % čočka, 100 % vejce). Uvádím zde jednoduchý popis, co je opravdové a pro tělo přirozené jídlo, která dieta je ta nejlepší a vysvětlení, zda leží zdravotní problémy v lepku, laktóze nebo v jiné hodnotě potravin.


Co jsou lehce stravitelné potraviny, jak je správně vařit a skladovat?

Co jsou lehce stravitelné potraviny, jak je správně vařit a skladovat?

Smažení, vaření, grilování nebo dušení. Záleží na způsobu přípravy potravin? Co znamenají pojmy “lehce stravitelné formy pokrmů” a používání “šetrných metod vaření”? 

Prozradíme vám, proč a u koho je důležité se přípravou potravin zabývat, zda je nutné potraviny namáčet nebo fermentovat a také, jakou roli hraje správné zchlazení potravin, skladování a volba nádob


7 výhod kefíru: nakopne imunitu a podpoří zdraví střev

7 výhod kefíru: nakopne imunitu a podpoří zdraví střev

Po staletí byl kefír tradičně užívaný v Evropě i Asii pro své blahodárné působení na zdraví. Tento fermentovaný nápoj je plný živých kultur (prospěšných probiotik), živin a je jedním z klíčů ke zdravému imunitnímu systému a pohodovému zažívání. Probiotika obsažená v kefíru bojují s patogenními (nepřátelskými) bakteriemi a podporují zdravé prostředí v trávicím traktu. Jednotlivé kysané mléčné výrobky se mezi sebou liší na základě použitých mikroorganismů, obsahem tuku, konzistencí a tím jak působí na naše zdraví. 


5 důvodů, proč si vyrábět mléčný kefír doma a návod jak na to

5 důvodů, proč si vyrábět mléčný kefír doma a návod jak na to

Na trhu je nepřeberné množství kysaných mléčných výrobků. Velký rozdíl je ale v jejich kvalitě, obsahu tuku i použitých mikroorganismech a vlivu na naše zdraví. Jaký je rozdíl mezi kefírem, acidofilním mlékem, jogurtem a dalšími kysanými výrobky? My jsme propadli domácí výrobě kefíru, protože je jednoduchá. Přemýšlíte, jaké pozitivní účinky domácí kefír má a jak se vůbec domácí kefír vyrábí? Pojďte se s námi na to podívat.


Jak poznat kvalitní čokoládu

Jak poznat kvalitní čokoládu

Čtete složení čokolády? Pokud ano, tak jste jistě nadšení, že daná čokoláda obsahuje jen hrstku surovin a ještě je za přijatelnou cenu. Jenže ono to není tak jednoduché. Víte co je to alkalizace kakaa a že přímo ovlivňuje (ne)kvalitu dané tabulky čokolády? V následujícím článku se podíváme na chemické úpravy kakaa a tím i nekvalitní druhy čokolád. Naučíme vás, jak si vybrat správnou čokoládu, která se může pyšnit označením superpotravina.


Zdravotní účinky čokolády (vědecky prokázáno!)

Zdravotní účinky čokolády (vědecky prokázáno!)

Neznám nikoho, kdo by ji nemiloval. S čokoládou je totiž hned hezčí den. A když si přečtete, kde všude může být čokoláda prospěšná, už si nikdy nebudete žádný čtvereček vyčítat. Prospěšné účinky čokokolády, které se v článku dozvíte, se týkají čokolády kvalitní. Která je bez přidaných látek (hlavně emulgátorů), doslazovaná přírodním cukrem (třeba panelou - sušenou třtinovou šťávou) a s obsahem kakaa alespoň 70 %. To naštěstí splňuje Ajala, která se pyšní označením druhá nejlepší čokokoláda na světě (a 1. u nás! Přímo z Brna!). S čím nám čokoláda pomáhá?


Nebezpečí ukryté ve sladkostech

Nebezpečí ukryté ve sladkostech

V současné legislativě je schváleno ,,bezpečné” množství přídatných látek, avšak jejich bezpečnost byla vždy zpochybňována. Zejména u dětí, u kterých je velmi těžké pohlídat doporučené množství a také je potřeba se vyhnout tak zvanému koktejlovému efektu. Pojďte se s námi podívat na nekvalitní složky cukrovinek, pod jakými názvy se skrývají a jak ovlivňují náš mikrobiom a jaké sladkosti naopak můžeme sobě i dětem dopřát.